Tutaj znajdziesz odpowiedzi na większość pytań, jakie zadają nam nasi Klienci

FAQ

W jaki sposób mogę zrealizować zamówienie?

Zamówienie można złożyć na trzy sposoby:

  • poprzez
    formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  • e-mailem na
    adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  • telefonicznie
    na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie
    internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

  • Płatność elektroniczna – dokonanie wpłaty za pośrednictwem Internetu Sklep oferuje obsługę płatności poprzez Przelewy24: transakcje kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), ePrzelewem (lista obsługiwanych banków dostępna jest po wyborze tej formy płatności na odpowiednim etapie zamówienia), portfelem elektronicznym.
  • Przelew – wpłaty dokonuje na numer rachunku bankowego, który jest  przekazywany w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew można zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu, Sklep rozpoczyna realizację zamówienia.
  • Płatność za pobraniem – za zakupy zapłacisz kurierowi, odbierając je podczas dostawy. 

Jak mogę skontaktować się ze sklepem?

Masz do wyboru kilka możliwości.

  • Zacznijmy od formularza kontaktowego, który znajdziesz w zakładce „Kontakty” na naszej stronie internetowej Sklepu.
  • Możesz wysłać wiadomość e-mailową na adres info@ziarnkodoziarnka.sklep.pl.
  • Zadzwonić pod numer: +48 576 578 511
  • oraz znajdując nas  na Facebooku skorzystać z Messengera.

Jakie macie sposoby wysyłki?

Korzystamy z usług firm kurierskich.

Ile kosztuje wysyłka?

Do 150zł  wysyłka przesyłki przedpłaconej kosztuje 15zł. Powyżej 150zł  koszt wysyłki wyniesie 10zł, a powyżej 250zł wyślemy Twoje opłacone zakupy za darmo.

W przypadku przesyłek za pobraniem koszt zwiększa się o 9 zł, dlatego w przypadku płatności u kuriera: do 150zł wysyłka kosztuje 24zł, powyżej 150zł koszt wynosi 19zł a powyżej 250zł wyślemy zakupy za cenę pobrania czyli 9zł.

Nie dotyczy pakietów promocyjnych.

Jak pakujecie wędliny?

Wędliny pakujemy w torebki VAC próżniowe.

Jak wędzicie wędliny?

Wędzimy w wędzarni tradycyjnej, dymem bukowo-olchowym.

FAQ

W jakich dniach wysyłane są zakupy?

Wędliny wysyłamy w środy i czwartki.

Pozostałe produkty wysyłamy od poniedziałku do czwartku.

W jakie dni mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać każdego dnia.

Zamówienia dotyczące wędlin, złożone do wtorku do godziny 18:00, będą realizowane w środę; a zamówienia złożone w środę do 18:00 zrealizujemy w czwartek.

 Pozostałe produkty, zamówienie złożone od poniedziałku do czwartku do godz. 18:00, będą realizowane następnego dnia. W przypadku chęci połączenia dostaw produktów z wędlinami obowiązuje system realizacji zmówień z wędlin.

W przypadku zamówień specjalnych, złożonych telefonicznie lub emailem, dni wysyłki uzgadniane będą indywidualnie.

Jak realizowane są zamówienia specjalne?

W przypadku zamówień specjalnych złożonych telefonicznie lub emailem, dni wysyłki uzgadniane będą indywidualnie.

Czy oferowane was wędliny są świeże?

Tak, ponieważ produkujemy je pod Twoje zamówienie.

Jaka jest polityka zwrotów?

Jest możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia  na piśmie lub mailem na adres e- mail odstapienie@ziarnkodoziarnka.sklep.pl przed jego upływem. W terminie 14 dni od zwrotu przez Odstępującego od umowy Towaru w stosunku którego Odstępujący odstępuje od umowy i stwierdzenia, że zwracany Towar spełnia warunki, upoważniające go do skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Właściciel Sklepu zwraca Odstępującemu zapłaconą kwotę.

 Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta art. 38, tzn. gdy sprzedawana rzecz ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do spożycia

Skąd pochodzi mięso?

Mięso pochodzi od świń.